Vi vill med denna information presentera ny rutin för avihantering samt andra rutinuppdateringar på vår hemsida malmoborg.se
Nytt system!
Vi har valt att uppgradera vårt fastighetssystem. Det finns en mängd fastighetssystem på marknaden, alla med fina funktioner, men vi valde REAL, ett beprövat och lättnavigerat fastighetssystem som vi hoppas ska förenkla och effektivisera kontakten mellan förvaltningen och er hyresgäster.
Hur går det då till?
Via Malmöborgs hemsida kommer ni från mitten av novmber kunna logga in till fastighetssystemet REAL via länken ”Mina sidor”. Inloggningen sker med hjälp av Bank id. Väl inloggade så kommer ni att finna era hyresavier i e-format, här kan ni göra felanmälan med bifogade bilder samt även finna information avseende eventuella underhållsarbeten i respektive fastighet.
Ni har redan mottagit kvartals avier för oktober-november & december i pappersformat, men avier för januari och framåt finner i ”Mina sidor” i början av december. Om ni inte har tillgång till Bank id så ska ni omgående kontakta kontoret för att mottaga en kod som är specifik för var lägenhet och istället logga in med din kod.
Om du inte har tillgång till dator så är det viktigt att du kontaktar kontoret, så att vi kan hitta en lösning som passar just dig.
För ytterligare information eller frågor kontakta kontoret vardagar 09.30-12.00 på 040-238890
Viktig information!
info@malmoborg.se har utgått.
Ni kan mejla;
Frågor som rör uthyrning så ska man mejla till uthyrning@malmoborg.se
Frågor som rör ekonomi så ska man mejla till ekonomi@malmoborg.se
Gäller det felanmälan så kan ni göra felanmälan på vår hemsida www.malmoborg.se